Sunday, July 15

Fuh.. Bestnyer bercuti..

On d way ke LisNaRee

Imah speki ni bese a nyibuk kalu org amik gmbo..

Mkn sambil posing.. bese a..org come kang..

Acara BBQ.. mkn2 ni mmg favourite aku... hehe

Dang agi g pizza sblm main bowling.. tmbh tenaga.. kui..kui



Aku baru jea blk bcuti dgn rakan2 sekerja.. FAMILY DAY.. kat LisNaRee.. Semua xtvt best jea.. yg xbestnyer tmpt tido dier.. sakit blkg aku tido ats tilam yg terasa2 springnye.. hampeh tul.. ape2 pun sbb geng2 aku bgus blake so sume yg kitaorg plan berjln lancar.. mmg beh a korang sume.. tabik spring a.. terutamanya bhgn sukaneka, beh gile sbb aku n dude yg handle... beh a mu dude.. muahhhh..


Yg lain sume bwk family msg2.. tinggal la aku, dude n tok b3, so kitaorg wat la family sndri.. xkisah la yg penting ada family.. biarpun rekaaan.. hehe.. ok what??

No comments: