Thursday, November 1

Cuti ??



Tahun lepas sempat ke Korea Selatan masa cuti akhir tahun.. Tahun ni xtau la boleh pegi mane sbb dah berkeluarga.. :)
Tapi jika diberi peluang aku ingin ke Korea lagi.. Kenapa?? Kerana hatiku di sana..:p


Monday, August 27

Lame X Menulis Ni..

Hmmmm..

Rindu plak rase nk berblogging ni.. so start ari ni kena cari bahan la.. nk upload ape kat blog ni.. Hehe.. xde keje cari keje.. But i like..  :)

Saturday, October 1

Ape Dah Jadi Ni????

Aku pun x faham nape lak aku leh terminat pakcik ni sekarang.. aduisss.. dah abis kah Hero2 di dunia ni.. tapi nak wat cane ati dah suke.. layannnnnnnnn jer.......


Citernye yg paling menyentuh hati aku ini lah dia..

Jalan Cite die Best
Lagu die Best
Sume Best la..

Sekarang, dia di hatiku.. Hehe..

Sunday, May 8

My Latest CrazineSS

BIG BANG
(TOP aku punyer.. hehe)


2NE1


I really love to listen to their songs and watching their performances.. Superb..



Friday, February 11

I'm So Falling In Love








Hahaha.. when u guys read this, i'm sure in ur mind u just said " what the #@*# ???..
But when u listen to this song, u sure love this man too..

Just for this song, i will love this guy.. TaeYang ..i Luv u..

The lyrics, the rythm.. so beautiful..

I'LL BE THERE just for u.. Muahhhhhaha..


http://www.youtube.com/watch?v=-S-sFZvxxeE




* cannot upload the MV.. i'll try again later.. huhu..



Monday, January 17

Love This Song

Must watch this video clip everyday.. arresting..

I'll Be Back - 2pm

video

Monday, January 10

CraZY about 2pm


I really like this music group.. So Young n Dangerous.. Huhu..


p/s : Dude, aku suke Junho la.. slh nama lak.. :)