Thursday, January 29

Hal Minggu Lepas..



Ari khamis dan jumaat ade pertandingan bola jaring antara sekolah2 PKG Bukit Besi, aku sbg Timekeeper n Imah sbg Bookkeeper(pencatat la).. Huhu.. Tok n Dude plok sbg pom2 girl.. yarhhh... mmg muke padang doh set2 ni.. Tetap dan Berpencen.. hehe..


Imah wat2 sibuk.. time org amik gambo kang.. enteprem a tu.. gmbo aku xdok.. base nguh.. leloh saje je.. hehe.. merungut2..


Abis jea pertandingan petang jumaat tu aku terus gi tengok ank sedare aku kt hospital dungun.. demam dah 2 hari xmboh makan.. kesian plok.. pa kurus pa.. Moga cepat sembuh yea sayang Alya..

muke sebek jea.. demam kang.. makanan tu sekadar hiasan sahaja.. xleh mkn.. bekok dlm tekok.. ciannye..

Malam tu plok tok ajok makan kat resident resort.. mcm org kaye la plok.. ye kate nk rase stimbot kt resident ni.. Boleh la tahan.. tapi aku still suke Johnny's.. hehe.. mcm bese a.. aku la kene tepon resident utk tempahan.. nok suruh tok cakap.. lambat lagi.. malu ngat.. ko mesti faham kan Sarah.. sbb ko selalu jadi juruckp tok utk ape2 hal.. huhu.. malu ngat tok ee..

Apa2 pun best la jugak mkn kt sini.. aku rase yg paling best eskrem die la kut.. yummiie...


antara lauk pauk stimbot ni.. base tok mkn abih kupang .. dok tinggal doh ktku.. patut a gemokk..
Tok kontrol ayu.. nasi abih doh sepinggan..
Dude jadi chef.. haha.. omo..omo..omo..

Last skali.. aku pong kontrol ayu.. kene aa.. kt hotel kang.. hehe



No comments: