Sunday, February 1

Penatnyeee...

Hari khamis n jumaat lepas aku n imah ditugaskn membawa murid b.jaring ke SMK Sri Dungun utk pertandingn peringkat daerah.. rase hepi jea berada di pdg, bg sokongn pd murid2, tp penatnye xterkata.. sakit blkg2 aku sbb asyik bdiri kt tepi pdg tu, sekejap2 je leh duduk.. Dan mcm biase aku pun kembali gelap.. So tok xputih dah la muka Ja.. huhu..

Ingatkn hari sabtu tu leh la rehat.. Tup2 kena lak anto murid yg terpilih mewakili daerah dungun ke pdg yg same utk menjalani latihan sebelum ke pertandingan peringkat negeri hari Khamis ni kt Kuala Berang.. mmg la syg pd bakat murid, jd berkorban la mase rehat( hari minggu) utk bdk2 ni.. cian kt aku n imah.. minggu ni saje bekerja 7 hari seminggu.. Hebat ngat.. Tapi aku sakit belakang.. Waaaaaaaa...
Bukan senang nk dpt pahala.. Nk ckp ape lagi kan????

No comments: