Sunday, April 5

Jaja.. The Pirate??






Huks.. dude telah menuduh aku 'the pirate'.. sbbnye.. aku snap gambo untuk cari tajuk cite yang best2 kat Popular Bookstore.. hehe.. Dah sutir2 bukunye hage lam RM35, klu aku bli 10 butir x ke rabak beg duit aku.. lagipun aku tau buku tu ade yang free online .. so ape lagi kidnap a.. hehe.. aku pun mmg ade bau2 bacang dgn Jack Sparrow.. kapten "the black pearl".. so darah pirate tu ade la sket2.. ahaks.. ahaks... kenapa??? xpecaye?? -.. Xcaye xpe..

dalam2 tu aku ade gak beli buku.. kiranye wajib la setiap bulan utk beli buku.. xkire la buku cite ke, motivasi ke, buku keje ke, ape2 la asal buku.. xleh idup la tanpa buku.. so kwn2 klu nk bg adios best2 kt aku baik korang bli kan buku ktku.. sbb klu bli mender lain tu.. kurang bguna sket la bagi aku ni.. ade paham???..

Tok plak xyah la bising2 pasal brokbeng ooo... pinjam kejap pun kerek.. hehe.. jgn marah tok.. nnt ja nk pinjam lagi.. huhu..

nnt ade pitis aku bli a brokbang se... hukshuks.. (ayat nok suh tok kesian)



1 comment:

tokder said...

beli arr sutir..beruk band.