Thursday, April 2

Early APRIL

Well, eceli ape yg aku nk taip kt sini xde kene mengene pun dengan bulan April.. hehe.. xtau nk letak tajuk ape..

akhir2 ni ramai kawan2 lame termasuk la pakwe2 lame menghubungi aku semula.. bagi aku ok la.. tp bile difikir2kan.. keterujaan aku untuk menyambung balik hubungan dengan diorang sudah tiada.. no spark anymore.. huh.. jadinya sangat membosankan..

entahlah kadang2 aku pun xfaham kehendakku sendiri.. mungkin aku perlu keluar dari kepompong ini.. melihat sebelah dunia yang lain kerana hari2 yang kulalui sekarang agak hambar.. arghhhhh... what the %&^*****...??

Lepas Sarah, Gee n Dude xde, rase cam kurang keseronokan untuk berada di sini lagi.. Why?? Why should i feel this way??

Guys.. Help me!!!

I cant feel the excitement anymore.. I'm freeze n next time I'll become a statue..


No comments: