Tuesday, March 24

SELAMAT PENGANTIN BARU ACHIK

Kenapa aku gi Miri?? Jalan2??

Aku ke Miri utk menghadiri majlis pernikahan adk lelaki ku dgn pilihan hatinye org srwk.. dh jodoh die kn.. famili aku terima je dgn hati yg redha.. leh naik flight ape?? hehe.. best2..
Majlis akad nikah blangsung pd 13 Mac 2009, hari jumaat manakala majlis walimatulurus pada 14 mac 2009, hari sabtu..
Adat di sana berlainan sedikit dr adat di Trg, tp bagi aku ok je la.. asalkan xmelangkah batas2 islam dh..
Org di sana juge baik2 belake.. aku pergi dgn niat yg baik jadi mungkin layanan baik juga la yg diterima..
Tahniah adikku.. Semoga berada dalam keberkatan ALLAH Taala selalu..








selepas selesai akad nikah, acara membatalkan air sembahyang.. so sweet..








pasangan pengantin bersama familiku..


No comments: