Monday, November 9

Karnival Permainan SKDM2


Tok enteprem kt gelanggang sepak takraw.. rase2 aku xdok pung name die sbg pengadil sepaktakraw.. perintis kut bab thn dpn ramai dpt pindh..huhu


Hari ni bermulanye karnival permainan di sekolah ini.. berlangsung selama 2 ari jer sbb dh xde mase lg utk thn ini.. merupakan tugasku yang terakhir di sini sebelum aku meninggal daerah yang sepi ini.. sepi bagi aku mungkin org lain tidak.. huhu..

Pagi2 lagi ujan dh turun renyai2.. so kene dahulu acara pingpong.. lebih kurang kul 10 baru la ujan berenti.. aku sebagai pengadil bola tampar menjalankn tugas aku sbb dh xde mase.. bimbang xsempat abis pertandingan.. rupa2nya mmg xdpt disiapkn ari ni jugak.. bersambung esok utk pertandingan akhir b. tampar. b. sepak dan juga sepaktakraw.. InsyaALLAH.. esk semua settle..
tp best sungguh bmain dlm ujan.. ye la klu dh umur mcm aku skrg ble saje2 gi main ujan msti org ingat xbrp betul.. so dlm2 mengadilkn budak tu amik kesempatan la main ujan.. tp ble dh lebat sgt ujan terpaksa la berenti.. kang dtg kilat terus keras kt atas pdg tu.. x ke hawau.. hehe.. anyway ari ni best pian.. aku akan ingat saat ini ble berada di daerah yg lain nnt..

No comments: