Monday, April 28

Akhirnya...

Hmm.. dlm kesibukan tugas akhirnye aku n the geng berjaya jugak melarikan diri seketika ke Pulau Redang.. SUKEnye.. dpt la aku mendrtkn kaki aku kt bumi redang.. dah lame berangan nk gi sane..
tp dlm suke2 tu bile naik bot yg beralun2 dek krn ombak beso dang lagi berase nyesal plok ikut.. bab rase nk munth n pening2.. gi langkawi dok wase gitu pung.. huhu..
bile jejak aje pantainye.. Comenye.. suke sangat.. aku siap buat kuak rentang lagi dlm air.. bijok aa.. mase snorkelling plok aku duk kt tepi2 jea la.. janjinapok aa ikang dgn karang2 tu.. dok panda berenang etek.. tp tetap best siot..
yang dok berapa best tempt tido a.. buruk sket umoh yea.. slame ni benda yg x menyelesakn aku mst aku xleh tidonye.. tp dek krn letih main air.. mcm2 aksi dlm air tu.. mlm tu aku tdo dgn lenanye.. siap geng2 ni ngacau.. aku buat xlyn jea.. letih woo..
kesimpulannye.. pulau redang mmg beh.. byk tpt n pantainye yg kite leh jelajah.. mcm berada di sudut dunia yg lain.. beh..beh..mmg beh..tu je la aku nk cite..


dalam feri.. sblm pening2.. huh


mase nk snorkelling..

No comments: