Thursday, March 13

SENYUMAN

Di sebalik senyuman…

Aku rase setiap masa yang ada aku sentiasa tersenyum.. orang kata senyum itu sedekah.. jadi kena la senyum banyak2.. walaupun kadang2 hati x gembira, senyum jugak sbb bile melihat org lain membalas senyuman kita, hati sedikit terhibur..
Dude.. aku tau mung xhepi nk gi sekolah baru, tapi senyum la selalu.. kerna aku selalu ada.. begitu juga dengan kwn2 yg lain.. Ingat x ari tu kite janji nk mintak tukar sekolah same2.. tunggu la.. InsyaALLAH jika diizinkan aku akan berada bdekatan tempat mu nanti.. jgn sedih2.. nanti x awet muda.. haha.. wajib senyum sokmo.. jgn mcm tok pulak.. duk mengilai je.. hahahaha.. 24 jam.. except when she sleep.. we just can hear SHE snores.. kroh..kroh..kroh.. haha..so funny.. but I love u TOK.. jgn amik ati ape ja ckp selame ni.. sometimes mulut ni tlebih LASER.. pinjam title SARAH jap..hehe..
N Sarah, smile always.. ur smile light up our life.. me, dude, tok, gee n IMAH..Imah tu jgn duk muncung n jeling2 k.ja k.. Tau la comel.. Kene senyum jugak walau ade benda yang belum dapat.. Semua tu dugaan untuk imah.. supaya imah tabah dan bmanja2 lu dengan kitaorg ni.. GEE pun kena senyum sokmo walaupun mung berapi2 nk mrh kt keladi tue tu.. atau bpeluh2 siapkn kerja mung yang btimbun2 tu.. aku tau mung BEST.. So Kawan2.. ingat!!! SENYUM SOKMO.. When u all smile I feel HEPI.. So WE CAN B HEPI TOGETHERgether.. LUV U ALL..

*Tp jgn senyum sorg2, nnt org ingat GILE plak.. Huh..

No comments: