Thursday, May 28

Teacher's Day Celebration


Place : SKDM 2

Date : 27th May 2009
Day : Wednesday

07.45 Ucapan aluan Pengerusi Majlis
Bacaan Doa (ust Rosli)
Perutusan Menteri
Perutusan Ketua Pengarah
Ucapan Ketua Murid
Ucapan Guru Besar
Ikrar Guru
Nyanyian Lagu 'Guru Malaysia'
-meremang bulu roma mase ni... -

08.45 Acara Sukaneka & Permainan

10.15 Rehat
- curi2 kuo gi makan kedai mok long..- (blm insaf lagi tau)

10.45 Persembahan murid
Penyampaian Hadiah Sukaneka
Pertukaran Hadiah

12.45 Bersurai..
Jamuan Guru..




Movie's Time



Hehe.. Sarah ko gi tengok Night at The Museum 2.. aku gi tengok The X-Men Origin: Wolverine.. Wah memang best.. Puas Ati aku dpt tengok cite tu.. I think u should watch this movie.. U 2 dude.. memang mencabar imaginasi korang... Best..best..best.. aku bagi 10 bintang..

Lagipun Hugh Jackman sangat HEnsem dalam cite itu... hehe..

Monday, May 11

MY NEW HERO..

well.. what can i say.. i'm so falling in luv with this guy.. his smile is so sweet.. i cant take my eyes
from him.. arghhh... i,m stuck..


p/s : Tok jgn jelezzzz...

Monday, April 20

Jaja Dan Senyuman

Minggu lepas bbrp hal berlaku menyebabkan Jaja x mampu tersenyum.. hal yang menyedihkan dan hal yang menyakitkan hati.. hal yang pertama berlaku kerana ketentuan ILAHI .. yang Kedua kerana ketentuan manusia yang berhati busuk.. luaran sahaja baik.. Tapi itulah hakikatnye..

Minggu ini Jaja tersenyum lagi.. kerana jaja ingin melupakan ape yang telah berlaku.. Life must goes on.. n i should be optimis.. Pagi ni saje ade sorang hamba ALLAH mengatakan Jaja nampak lebih comel bile tersenyum.. Ceria selalu.. Jaja mahu hepi..

Sunday, April 5

Jaja.. The Pirate??






Huks.. dude telah menuduh aku 'the pirate'.. sbbnye.. aku snap gambo untuk cari tajuk cite yang best2 kat Popular Bookstore.. hehe.. Dah sutir2 bukunye hage lam RM35, klu aku bli 10 butir x ke rabak beg duit aku.. lagipun aku tau buku tu ade yang free online .. so ape lagi kidnap a.. hehe.. aku pun mmg ade bau2 bacang dgn Jack Sparrow.. kapten "the black pearl".. so darah pirate tu ade la sket2.. ahaks.. ahaks... kenapa??? xpecaye?? -.. Xcaye xpe..

dalam2 tu aku ade gak beli buku.. kiranye wajib la setiap bulan utk beli buku.. xkire la buku cite ke, motivasi ke, buku keje ke, ape2 la asal buku.. xleh idup la tanpa buku.. so kwn2 klu nk bg adios best2 kt aku baik korang bli kan buku ktku.. sbb klu bli mender lain tu.. kurang bguna sket la bagi aku ni.. ade paham???..

Tok plak xyah la bising2 pasal brokbeng ooo... pinjam kejap pun kerek.. hehe.. jgn marah tok.. nnt ja nk pinjam lagi.. huhu..

nnt ade pitis aku bli a brokbang se... hukshuks.. (ayat nok suh tok kesian)



Friday, April 3

I want.. I want this...



I so want this MINI NOTEBOOK... mane nk cekau duit.. huhu.. Tok pinjam duit???? PLeazzzzzzzzzzzzz...



  • Ultra-chic 8-color Peony design with matching Vivienne Tam sleeve
  • Ultra-sleek 10.1" display; just 2.45 lb. and a mere 1" thick
  • Keep in touch via e-mail, Web, IM in style

Thursday, April 2

AKU RINDU..



Aku Rindukan KEDAMAIAN
(sebab skrg ni ramai sgt btingkah utk hal yg belum tentu ade.. aku jadi resah.. )

Aku Rindukan SARAH, BuGEE, DUDE

Aku Rindukan saat HEPI KITE BERSAMA
(xtau masih ade x lagi peluang utk jupe geng2 mcm korang..)